Hemkommen från mina missöden :P

HAHA! Jah är ju för hinla skön xD Och de e du oxå Kortilini, men i dag tog jag nog ändå priset'.
"Knackig" och seg på dagens lektioner, men duktig på sätt att jag bestämt mig för att stanna en timme och plugga. :) Jag går därför direkt efter att vi har slutat till specialpedagogerna, eftersom det är det bästa stället att plugga på. Jag går in och sätter mig. Blir genast erbjuden kaffe och tänker "Åh, vad bra då kan jag kanske piggna till lite också. Jag går och tar en halv kopp. Ser att det inte finns någon mjölk. Tar därför bara två sockerbitar istället. "Plupp", ingen sked. Bajs. xD Jag går tillbaka och sätter mig vid datorn och känner mig lite vuxen. Hur som helst så smakar jag lite på kaffet och känner att det inte var så gott som jag väntat mig, med tanke på att allt som kallas värme saknades i det. haha misslyckat'.
 Vi får frukt och jag sitter länge och smaskar på mitt äpple så att ingen som satt och pluggade ficnån ro. Sedan jobbade jag ett tag. Nätillfälle jag skulle resa mig så känner jag att något inte står rätt till under mitt vänstra lår. Jag kikar och ser till min förfäran att jag har fastnat i ett TUGGUMMI!!! AHHHHHH xD hahahahah!
Resterande tid gick i princip åt till att ta mig losfrån klibbet, vilket inte lyckades helt så jag antar att folk hr undrat varför jag har en vit fläck på min mörkgråa strumpbyxor'.

Och det var min skoldag denna onsdag x)


tjaba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0