30 november

Hallåå! Nu är det dags för lite skolarbete igen, men dagen börjar lite lamt med att inte göra någonting. Det känns lite stressande och värdelöst, men jag känner på mig att camilla och aida är på g nu'.
Hur som helst är jag vaccinerad nu. Det känns apa bra, för nu kan jag träffa Ellenpellen hur mycket jag vill i jul :)<3
Första advent har varit och jag tillbringade dagen med Elin och David (mest Elin) , men det har hänt massa skoj i helgen förutom de :) I fredags tillbringade jag eftermiddagen med Hedvig och vi gick på bio tillsammans. Man var ju tvungen att se new moon ;)
I lördags städade jag hela dagen och sen var det fest hos camilla.  Schnajsigt jao ;P
Nu ska hjälpa mina vänner med vår musikvideo' x)
baba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0