Underbara helg! :D

"Fy skäms jossijoss! xD Inte sitta o blogga när du vet att du har så mycket att göra'.."

Jag måste säga åt mig själv för att lyda order och mina regler är gör så mycket som möjluigt innan midnatt! Jag har i och för sig gjort klart inlämningsuppgiften i matte :) det är bra x)
Dock har jag en 50 sidor kvar i tristan & isolde att läsa, en engelskauppsats om hemlöshet att skriva och historiaprov på fredag.. (Y) ja, men det är lugnt :P haha!

Jag älskar att vara positiv ;)

helgen min har varit super iaf'. Jag har varit med mongot hela helgen, men ändå hunnit göra en hel del :) I fredags var det bara chill hemma i stan. Victor och Hagge hade hyrt film som vi alla kikade på medan jag tröck i mig godis! David åt typ inget utan fick bara stå ut med mitt smaskande i hans öra :P

Lördagen började lite lugnt med en lagom sen frukost, sen var det bara till att ladda. Match sen mot Västerlöfsta, i Heby och medan jag spelade var David på stan och köpte julhemlisar x)
Matchen var ganska kul att spela, men som Carro redan har informerat så torskade vi, vilket sög! MEn jag måste säga att jag var ganska nöjd med att få göra två mål ändå, fast det räckte ju inte så'..

Efteråt släppte herr Andreasson av mig hos mor min som hade haft julpyssel hemma hos sig hela dagen :) Tur för mig att de tre små tomtenissarna var kvar så jag fick mysa lite med dem oxå<3
Sen kom David med bussen och vi åt tacopaj som mamma lagat ( Davids favorit) och vi kunde riktigt njuta av tillvaron! Tomas kom senare efter massa julkalender-tittande och pluttarna åkte hem.. Resterande familjemedlemmar kollade sen på heybaberiba och deckade :P

Söndag och vi vaknade upp till tredje advent, Luciamorgon och 10 månadersdagen i stadigt sällskap<3
Vi gillart! Dagen har sedan rullat på och jag har haft massa att göra! Det har jag btw fortfarande så det är väl dags att avsluta denna "lilla uppsats" och återgå till viktiga saker x)

Carro är hos joniboy och jag vet att de har haft en bra helg de också :) Puss på er mina vänner<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0