taggartaggartaggar

Hellojsan :D Har ätit en middag skapad av min pappi! Tänk vad han kan få till xD Korv och pasta, en riktigt glamorös måltid ;) Nej förlåt, han är jätte duktig! :)
Stan med Maddë som sagt, det var hur kul som helst att träffa på henne igen. Det var dock ingen längre tid, var tvungen att sticka efter några timmar.
Men vi har planer på att hitta på trevligheter senare tror jag!
Nu äre taggning inför träning och spelar möte som gäller. Tiden bara springer ifrån mig nu känner jag, måste nästan gå och fixa mig och packa i ordning. Så jag hinner måla mina naglar :D Dem börjar bli lite färglösa och tänkte även pimpa upp tånaglarna som är skit trista, insåg de igår på kickboxningen då man skulle vara barfota ;)
Tänkte hinna med en snutt spanska pluggeri innan jag ska iväg till Stenhagen också.
Puss puss puss :D Ha de wonderbart! För imorgon mina vänner är det helg! :D be happy, jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0