"Syrran har fått fnatt"

Hallå!

Nu är jag hemma hos min far igen , efter att ha tillbringat lite tid i Örsundsbro med älskling ;) Mycket mysiga har lovdagarna varit hittills och det är ytterligare två veckor kvar innan skolan börjar igen !
Underbart känner jag :D
Ellis har fått lite fnatt dådå'. Det första hon söger när jag kommer hem är att hon har städat hela lägenheten och att hon vill hjälpa mig att städa mitt rum x) Hon har åkt på en liten förkylning och kunde därför inte träna i dag så nu är hon ett rastlöst mongo. Humöret är uppe iaf , vilket är positiv :)

Men men nu ska jag göra syrran nöjd genom att göra mitt rum lika fint som hennes! hahah . Pusspuss<3


Btw, Lycka till Camilla på din dejt i kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0