Skola 12.35, jag älskar det!

Okej, lite depp där innan. Men så får det helt enkelt vara. Jag tänkte pallra mig upp ur sängen nu och hoppa in i duschen och käka lite frulle/lunch/brunch?
Dagen kommer helt klart bli underbar, med tanke på att den ska spenderas med Älskling här hemma hos mig. Idol mys för hela slanten och ta det lite chill, det är lycka :D
Jag är förövrigt en tjej som är i stort behov av helg, har varit en kämpig vecka med plugg och träningar. Skönt att lite få ladda om batterierna ;) plus att det luktar jullov också! Det får en verkligen att kämpa på :)

Dagen med Jossijoss igår var trevlig! Vi tog igen lite missad tid och testade overaller... Anade att någon blev trött på oss xD Storlekar hit och dit, men vi hittade tillslut ett par passande ställ.
Dock är vi inte helt nöjda med träningen xD men så får det kännas ibland, vi laddar till matchen på söndag :) Det ska bli riktigt najs. <3

Nej nu tänker jag sätta fart på dagen prio ett: inta duschen!

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0