Natti inlägget som får avrunda

Jajemään ! Nu ligger jag i min nya säng och det känns riktigt bra ;D Julklappar i all ära, men att få fira julen med underbart sällskap tar priset. Julafton är klart dagen då man inte bråkar, tjafsar eller är arg. Alla är glada och nöjda, jag fullkomligt älskar det :D
Jag tänkte i alla fall nanna kudden snart, ska kanske sätta på en mysig film och sakta men säkert slumra in. En 'sak' som jag saknar nu är min älskling, som förövrigt gärna får krypa ner och joina mig! Men vi ses i morgon och det är great!

Fick även prata med lillJoss idag :D Massa skoj, hon har det såklart underbart borta i ropan och lät super happy! (Y)
Vi bestämde oss för att mellandags rean blir ett projekt för oss ;D Någon att ta i tu med!
Imorgon blir det träning för min del, måste avlägsna lite kalorier som elakt fäst sig på min kropp, inget att skratta åt. Min belöning måste bli att senare träffa sötkorv :D
Nej nu ska mina fingrar få sluta dansa på tangenterna, Godnatt gott folk & till er önskar jag en god fortsättning!

Kramar i massor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0