Juldagen är kommen

Godmorgon, eller ja goddag blir det :)
Jag måste bara säga att jag sovit som en gud i natt xD Jätte skönt. Har bara hunnit strosa runt lite här hemma, smakar på känslan av att det är dagen efter julafton. Det känns toppen, ännu skönare är att vi går stegen mot ljusare dagar! :) Den 22 vände det ju och blir bara ljusare och ljusare. Jag är stormförtjust!
Jag tänkte snart ta itu med dagen, det blir att åka en sväng tror jag. Sedan springa en jävlig runda ute om vädret tillåter det. Om inte annat blir det gymmet. Lite senare så kommer min älskling och gör mig sällskap :)<3 Puss på det! 
Förövrigt njuter jag järnet av att det är jullov och ledighet!

innan min dag sätter igång tänker jag surfa runt efter de perfekta skorna xD Taggad som tusan på ett par snygga boots eller stövlar :D

Pusshej på er !



Moahaha, min prins(essa)! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0