innebandy cup i Västerås

Hej hej :D Words on the rubrik xD Cup idag och det var skoj skoj, synd att vi inte kom vidare... Men men, det är sådant man får ta. Skönt att åka iväg på en skoldag och lira lite innebandy istället. Avfärd ca 08.00 och hemma runt 17.00 så det var en lång dag. :)

Det som återstår för mig är mer svenska pluggande, prov i morgon och det ska fan gå bra!
Orkar/ hinner inte skriva mer, jag är tråkig som uppdaterar när jag inte har något vettigt att säga xD
Kan meddela en till onödig grej, nämligen att jag är klar med precis alla julklappar ! :D Hiss för mig !
Pussheeeej


Digga mitt nattlinne :D Snobben är ju för häftig alltså !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0