Hos älskling nu dådå :)

Halloj! Vi har haft en fin dag tillsammans tycker jag ;) Vi vaknade väl vid 10.00 av att min klocka ringde. Vi skulle nämligen upp för att åka till Ikea med mamma och pappa. Vi kollade runt lite och fick med oss en liten mus till nisse (Jonas katt), en för tidig julklapp tyckte vi det var. Han blev i alla fall helt till sig när han fick musen xD Så jävla söt!
Efter Ikea så gick jag och älsk en sväng på staden :) Han införskaffade julklappar till sin mor och syster :) Jätte fina grejer tyckte jag!
Vi åkte med Jonas päron hem till dem sen, nu sitter vi här i vardagsrummet och myser :) Har nyss fikat lite på lussebullar, pepparkakor och mandariner. MUMS! 
Jonas mamma visade även massa album från när Jonas var liten, om han var söt? JA! xD HAHA speciellt när han var utklädd till påskkäring!

3 advent idag dådå btw. Och ett stort grattis till mangoungarna som firar 10 månader idag :)

Pusshej, nu ska jag plugga lite español och sådär ;D



bild gjord av Jonas Östlund (något att vara stolt över) xD HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0