Fina Fredag :* moohaaa

Jag är lyx nu :D Ligger i min säng och blir hemma från skolan idag. Har typ inget kvar på projektet alls på esteten och det känns mer värdefullt att vara hemma och plugga idag. Vaknade vi 11 vilket jag tycker är en sådär lagom tid att vakna upp vid ;) Önskar bara att detta kunde inträffa oftare!
Min dag om jag själv får säga det känns ganska fullspäckad trotts att jag bara ska vara hemma. Jag tänkte plugga massa till nästa vecka, inledde morgonen med att läsa en svenska bok "barskrapad" förövrigt känner jag mig träffad av titeln på boken xD. Nu blir det att pallra sig upp ur den varma bädden och läsa spanska, skriva svenska uppsats och hem tenta i sam. Och även plugga till ett svenska prov... Lucky me, nu kändes det fan mycket alltså xD Tänkte hinna med att baka något gott också ;)  
Längtar även tills älskling kommer hit efter skolan, <3 vi ska ju mysa framför idol och bara chilla. Jag älskar´t!

Ha det fint tills vidare :D vänliga hälsningar från C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0