En vit jul någon?

GODMORGON :D
Ännu en morgon som man helst slipper, ville dra täcket över huvudet och inte existera för ett ögonblick. 
Fick sms av lilla Sandraboy... Hon meddelade att det hade kommit rejält med snö :O Så jag drog upp rullgardinen och mycket riktigt! Snö i stora lass :) Jag hatar egentligen snö och slask och att pulsa runt i det. Men idag var det annat, jag är så förbannat trött på de gråa och blöta som vi fått se varje dag. Hiss för snön nu i alla fall ;) Imorgon kommer jag säkert klaga på snön och att det är för mycket xD om jag känner mig själv rätt.

Idag är det som tidigare sagt spanska prov:) Jag är redo och vill få det gjort, för att sedan pallra mig till gymmet inne i stan. Därefter tänkte jag och Josskoss styra upp något. Troligtvis hämta ut våra nya overalls ;)

Nej nu måste jag rusa, ut i det vita :D Hoppas de ligger kvar tills julafton bara. (Sen kan sommaren få komma direkt)
Pusspuss från C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0