En härlig helg

Hejsan mina vänner.
Jag måste bara meddela att helgen har varit jätte fin, fredagen var juldagen och den var helt underbar. Älsklingen kom förbi dådå och vi hade jätte mysigt :) Han sov här till annandagen då vi åkte in på julrean och h j ä l p vad det var mycket folk. Dock fick vi båda med oss varor hem xD Jonas hittade en jätte tjusig vinterjacka, tyvärr inte på rean. Medan jag endast gick lös på det nedsatta, jag fann en kortärmad oversize t.shit och en svart tubkjol med guldiga nitar. Allt från monki :)
Efter älskling åkt hem med sin syster gick jag runt och strosade lite själv, åkte hem till Joss som jag tidigare skrivit :) Vi hade mysigt och tittade på tv, gick prommis och bara snackade.
Lördagen blev otroligt... lyckad xD Vi ställde klockstackarn på 09.00 och pallrade oss trötta upp, vi stack till gymmet och löpte och körde styrka. ETT STORT PLUS TILL OSS!
Efter det så traskade vi vidare till staden och intog affärerna, eller ja vi hamnade direkt på monki och fick med oss olika saker därifrån :D ojoj, vad härligt!
Måste få utbrista att jag är lite stolt att jag inte köpt slut på alla pengar än :D !
Jag känner att jag diggade att jag o J hängde på kvarnen i säkert drygt 2 timmar xD haha i väntan på våra pojks.
På söndagskvällen blev det sammanstråling med Joss, Älsk och David :) Vi lagade god mat och spelade kort och kikade på lite film. En skön lördagskväll med trevligt sällskap, visst är det strålande?
Kortspelandet spårade lite då alla blev så jävla skabbiga och det var ju wonderbart ;D
OKej jag har typ skrivit min livshistoria nu xD
Men måste avsluta med att jag och baby idag varit iväg till staden igen och kikat en gnutta, även en sväng till gränby där han i alla fall fan 4 st super snygga tröjor i olika stilar :) Vi kom hem sedan, runt 5 och satte igång med mat. Gud så gott det blev :) Nu tänkte vi kolla på hockey med pappa på tv xD sedan film.
Imorgon blir det Stockholm med mamma och vi ska titta runt, sedan träffa syster min! :)
SNART NYÅR.
Pusspuss ! Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0