12/12

Godkväll ! :D Mums, sitter i soffan med familjen  och älskling :) Vi sitter och äter skaldjur och kex och ost ;)
Medan vi kollar på tomten är far till alla barn. 
Dagen har varit skön, vi sov ganska länge och Jonas satte på the note book vid 10. Jag låg och halvsov och det var så himla skönt! 
Sedan blev det att spela match ända borta i Heby :O Fyfan, vi åkte dit och det som bjöds på var en liten skit hall och ett lag som inte alls passade vår spelstil. Vi åkte på torsk med 5-4 udda mål igen, men som sagt vi är inte chanslösa från att gå upp i div2 nästa säsong. Tyckte vi hade kul iaf ;D Visst Joss? HAHAHA
Morgondagen ser ut som sådan: Ikea med mamma, pappa och älskling :D Sedan åker jag&Jonas in till staden och julhandlar lite. Efter det bär det hem till honom, mys mys mys! 

Nej nu ska jag kolla på filmen och skriva lite på min hemtenta ;) 

Pusspusspusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0