Staden med el mammo

Jamen tjohej dådå :)
En dag i staden med mamma vare. Hur mysigt som helst, vi shoppade och åt middag på dragon. Jag och Sandra har ju köpstopp när det gäller kläder, skor och väskor. Så inget av de fick bli mitt. Det jag fick med mig hem var hår och ansiktsprodukter samt en ny kalender.  
Maten var riktigt god, vi käka någon kycklingsak med ris dådå. MÖÖMS!
Det som händer i kväll i detta rengrusk är, filmmys med mori. Vi tänkte sätta på Pretty woman och senare Beck xD En liten härlig mix känner jag. Får se om man pallrar ut en sväng för att träna. Bara om vädret tillåter det...
Btw, som den svikare jag är hoppade jag att joina Sandra. Hoppas hon hade kul iaf :D <3





Bort med äckelregnet och laanga solen!

Josefin Arne Mattsson, du är saknad ;D Träffade på pojken din idag. De är det närmsta jag kommit dig på ett par dagar xD haha!

Kommentarer
Postat av: jossman

Bajs vad mys det låter! å jag har typ bara varit äcklig idag xD saknar dig pellejöns!<3 fan att jag inte stanna lite längre på stan.. feeling alone :O

2009-08-17 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0