Söndag i mitt liv

GOTTMORNIG :)
Vaknade nyss upp med Sandy såklart :P Natten var givande haha! Vi kollade på en film, sen deckade vi. Fail... Vilket film maraton xD. I och för sig, så kom vi inte igång med filmsen förens ganska sent. Vi skyller på det alltså.
Idag blir det till att åka in till the town en stund med bruden som ligger bredvid mig och skriker. Lite sömndrucken tror jag, med tanke på att hon gick upp och käkade kl  9 xD
 Som Svinold i tidigare inlägg nämnde kanske vi ska försöka att runna senare :P  Det skulle vara en bedrift efter mitt tjockande igår.

Nej nu ska jag och puttefnask gå och få något i magen :D



Resan Budapest var rå härlig, man kan inte annat än att längta tillbaka :)

See yoou MOHAHAA <3 kramkramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0