Sandy en lördagskväll

Inget party för mig och Sandy, vi har istället sprungit och gått i spåret xD en lördagskväll dådå. Efter en fet brak middag, rövard gott kan jag berätta! :D Nu ska vi ha film maraton, lite girl power :P
Filmer som Mean girls, Pretty Women och American pie står på listan ikväll :) Det är festen för denna kväll/natt. 

För mycket fritid efter maten detta är resultatet (analysera att det rimmar!):










Matkoma hade nog varit bättre än detta, tänk även på att dessa bilder är dom "fina och milda" om man blickar tillbaka  på övriga foton som vi tagit ikväll...
 
HEDA, now... movie time! :D

Hej allihopa:) Carlito den lilla haggan har skrikit på mig nu en stund, för jag klagade bara när vi gick/sprang. Mjehehheheh, MIN MOBIL ÄR ÅTERFUNNEN, DEN ÄR TILLBAKA, MITT LIV ÄR I ORDNING IGEN:D  / Sandyboy dådå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0