Sandra is in the house xD

HAHA heeej :D
Vi har nu anlänt från staden, det blev lite smått och gott. Sandraboy köpte blondspray och leggins x) dådå. Själver blev det lite reakläder från Monki. Impulsköp som ett svin "satt säga". Nu tänkte jag laga en riktig måltid till min lilla smula HAHAHAHAHA. nej förlåt, är ett offer förtillfället.
Juste, fick presenter av "det" oxå :) så gullig så. Fick en skit fin brunaktig skinnväska och en piercing. Även ett jätte fint fetto kort med massa vacker text i :') HAA.
Det var lite komiskt när jag skulle öppna paketet med piercingen i, för Sandra lyckades avslöja vad det var innan jag hann öppna.

Sandra: Kolla när jag skulle köpa den så fråga Ida "Va, har du hål i naveln?"
Carro: Vaaa
S: NEEJ OJ FAAAAN...
C:Men bra...Smido....
S och C: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA


Du är go du.



<3 baba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0