Promenix i staden..:)

Torsdag kväll  , snart helg.. :) i morn har jag sovmorgon! nice' . Denna dag har varit härlig i mina små ögon dådå :D Vi hade två lektioner - dels idrott' där vi lekte lite på 6 ombytta elever Alex och Olle (idrottslärarn) . Vi tävlade i tre "grenar"  med fyra pers i vardera lag och Olle den kaxiga jäfeln var så taggad på vinst att han glömde bort vem han hade i motståndarlaget ... nifesoj her self förstås! Jag var sjukt grym och drog ner i princip alla kubbarna själv och vi stod som segrare i gren 1 ;) nöjda! Sedan stegade vi vidare till gren 2 ( boul ) bäst av tre skulle vi kasta..
  Alla fick en varsin kula och vi kastade varannan gång.. Jag - sist i mitt lag och näst sist av alla ( Olle kvar ) .. jag kastar , är närmast , han kastar , är sämst xD mohahahahaha! yttligare ett poäng dådå..

Dags för andra omgången och Olle tar den lilla vita kulan och kastar apa långt bort ( dryge fan xD;) ) Vi fortsatte i samma ordning som sist typ och jag är bland dom sista igen , vilket var apakul för Olle började bli grinig nu.. Jag kasta så nära man bara kunde nästan och Olles lag fick stryk igen ! :D

Sista omgången och man fick själv äran att kasta bollen.. det var inte större skillnad på denna omgång heller.. alla låg hyvsat bra till men.. är man bäst så är man ;P Tävlingen var över , och jag tror inte det kunde bli en bättre start på dagen xD mohaha! Fyfan vad stolt o dryg man kan vara (jag) ;)

Det var soligt resten a dagen och eftersom jag slutade så tidigt så fick jag tid till lite solande sådär på eftermiddagen.. sen drog jag till mor och KÄKADE MASSOR! For sen nästan direkt tillbaka till stan igen för att gå min lilla groda till mötes.. Sen var vi ute och knallade ett bra tag - så viktigt! Det bör bli en vana igen:)<3

Nu ska jag slagga och drömma om min prins i Örsundsbro ;P<3<3 Natti!


Kommentarer
Postat av: Andreasson

Skön kille du är XD haha. Vi gör prommen till en vana !

2009-08-21 @ 07:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0