natten faller...

Go kväll känner jag ;) Klockan närmar sig tolv-slaget denna fredagkväll och jag ska snart stoppa mig i sängen och läsa lite .. kanske :P
 Dagen har gått hyfsat fort' . Jag sov ute hos mamma med Daviduuuu och efter att han åkt hem vid sisådär halv två-två -tiden så åkte jag in till stan ( till pappa ) , men jag hade oturen att gå av bussen i världens skyfall men lyckligtvis med min lilla korta KORTIS korta lilla paraply i väskan xD så jag slapp bli så blöt.. Fick besök "under my umbrella" (xd) av lillasyster and her friend .  Det regnade på och slutade lagom till att vi i princip var hemma :P
  Efter att flickorna gått lagade jag mat i rekordtempo! - Jag var tvungen att stoppa i mig nåt i god tid före träningen .. Och faktum är att det gick rätt bra :) Jag fick massa beröm jag inte får för jämnan , så jag kunde lämna allianshallen med ett leende på mina läppar!

Mot kvällningen sen tog jag det ganska chill' ( det var ganska dött bland folket runt om - ingen var ledig för lite umgänge..), så jag tog en promenix till Kvarnen och hyrde film o köpte godis ,--> VILKET JAG ÄR BÄST PÅ ;D <-- och hade mys med Hevedig ist'         Så', det var typ min dag :) inte så pjåkig dådå !


Hörde om tha match i morgon som ska spelas av Sandraboy och Carromannen :D lär bli askul! synd att jag inte kunde joina ;) De lär trots allt sova nu om de ska orka upp' God natt grabbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0