Myskväll

Underbart mysig kväll ;) Baby åkte hem för några minuter sedan. Känns tomt redan ! Någon är klängig (JAG känner JAG)  <3
Mammsen min blev sugen på att utvidga myskvällen genom att ha lite filmmaraton dådå. Jag bangar självklart inte! ;D
Är glad över att träffa Josefin i morgon, :) OFC !

Det kan bara bli bättre. Jag lovar. Vi vet ju de.
Ska alltid finnas för dig MÄÄTTSSOOON my manwoman.
Kände för att vara lite söt, med tanke på min kärlek till mankvinnan
.

 

Börjar VERKLIGEN lägga märket till att denna blogg ser ut att tillhöra två småkids... Jag menar, kolla t.ex. in mitt bildval. Förlåt, men kan inte annat än att gilla min omogenhet eller ska jag säga våran. Bloggen är ju faktisk min och Josefinis skapelse. Så har verkligen inte hjärta till att dissa den :D

Vi säger nattinatti nu, blir inge mer med detta absolut utsökt tråkiga filosoferande. 
Pusspusspusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0