Middag straxi

Hello!

Då var man hemma igen då, en natt i järlåsa hos Maddë som sagt :) Det var väldigt värt måste jag säga. En chilldag idag osså hos henne. Kom nyligen hem, känner mig faktiskt trött. Trotts att klockan hann bli 11 innan jag upplivades.
Städatime nu då, ska plocka upp lite kläder och skit som ligger på golvet och skräpar. Av någon konstig anledning är det sällan man överhuvudtaget ser golvet i mitt rum :P
Hoppas matchen gick bra för Joss ;D Förväntar mig ett sms av henne snart...
Nu äre matmatmat, det luktar god mat nu oxå. Mamma kan hon :D


Senare kommer min pojke och gör mig sällskap, vi ska väl mest tare lugnt tror jag :)

Hejhopp sålängeeee x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0