Hej då bajs!

Det var väldans mysigt i går om ni frågar mig ;) Tänk att det kostade pojkarna 120 kr att grilla lite på en fotbollsplan i Norby xD haha

Nåja, efter att vi tagit farväl av kortilini and her boyfriend så fortsatte jag och david till årsta och familjen Anderssons hus. Där spenderade vi några timmar tillsammans med syster min och Marcus ute på deras altan med chokladfondue, jordgubbar, marshmellows och lite Absolut Överens :D Det var ytterligare ett mysigt avslut på den dagen! Sen gick vi hem -Tänka sig David klagade inte ;) haha men man somna gott sen dådå..

I dag har vi degat vid tv:n lite ..trots vädret :P Och nu har jag precis kommit hem från den första innebandyträningen på ca 4 veckor.. Det kändes ovant , men som man har längtat efter klubba och boll' Kul att vara tillbaka igen :)

Nu ska jag lämna Portalgatan för att istället tillbringa en natt hos min mami :D <3
Vi hoppas oxå på att lilleman och sandraboy får det skoj på sin lilla rullisandentrippelitripp xD haha <3

Hare gött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0