blött & trött

Men hej dådå :P jag känner mig av någon konstig anledning jätte trött trots den lugna dagen.. Jag och Daviduu<3 sällskapade Hedvig i "Lillebo" xD ( Davids ord) . Jag vaknade vid åtta-halv nio i morse av en äcklig liten flug-jävel som surrade runt mig och satte sig i mitt ansikte om o om igen .. ÅGREN! David var för trött för att bry sig om den , men jag stod inte ut så det tog sen inte lång tid efter att jag vaknat till så var den död. rätt åt den. Jag decka igen och gick inte upp förrän typ elva.. Vi pallade inte stressa när vi väl kommit upp heller men var nog inne i stan vid två. Mycket folk för att vara så dåligt väder , men såhär inför skolstarten så behöver man en del matrial ( inte bara jag ) apa trångt bland hyllorna på akademibokhandeln och det kändes som om alla hade väntat till sista stund att göra sina ärenden. :P Jag fick mig en kalender iaf' Nu är jag seg som sniglarna i stenhagen saftiga sandlådor xD haha! palalalaalalal


Förhoppningsvis kommerElin hem till mig i kväll och höjer stämningen! hej så länge ;)




BTW, det gick rätt bra på matchen .. 4-4 slutade det o jag fick spela första halvlek , men jag är nöjd ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0