Avfärd ;)

Haallojsan! :D Nu har man kirrat tjocka middagen. OM det var gott, JAAA ! Mamma och pappa har nu anlänt hem igen, efter en liten färd tillsammans. Äntligen riktigt god mat xD, vi grillade och käka färskpotatis. Salladen var arnold god också :P
Håller på att packa lite och grejer, är lite stressad. Så fattar inte att jag satte mig här och började skriva, vilket mungo. Jaja, jag ska iaf dra till portalgatan. Min lilla palt josefin ska få fin besök, not.
Vi tänkte ta en fet löprunda sedan tjocka oss framför min ganska nya dh box, är de inte true love? :D

Förresten så var den fortsatta dagen med Sandru skit nice. Vi inhandlade lite nya grejer att hänga in här hemma xD stuff som kläder och skor, det är alltid trevligt.

Måste runna till bussjäveln nu :) tata! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0