19/8 dåda ;D

Godkväller! :P

Dagen har spenderats med min Jonas, vi har faktiskt även 2 månader idag :D <33
Han kom tidigt idag och vi har varit i stan lite, träffade Joss och Pauan (=. Sedan nu ikväll bio ;) Vi såg Johan Falk, den var helt okej :D
När vi kom hem stack vi ut as snabbt och sprang xD haha ! Dusch + film nu dådå.


Min älskling, :D Du är underbar <3 Älskar dig !

GOOODNAAAAAAAAAAAAAAAATTT SEN DÅDÅDÅDÅDÅDÅDÅDÅDÅ!
Hoppas de gick bra på din trääning korvarrrr xD Gullig bild där nere :') :*

Kom på att de är lite skola i morgon oxå :O Börjar 10, jonas börjar 9 HAHHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHA ( skrattar PÅ honom :* )

Kommentarer
Postat av: Josefin dådå

mohahahhahah xD skön! Men jag känner ju att att jag o pauan var lite ufon igår ( borde ha kommit ihåg eran dag) GRATTIS ändå sötnosar ;)<3

2009-08-20 @ 07:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0